mmathildan

Direktlänk till inlägg 2 april 2010

SHULULULLU , *rubrik* :''D

Av Mathilda Neuendorff - 2 april 2010 20:57

TJUUUUUUUUUUUUUUUE :D

O - M - G

Ja är ju allt bra , bra ibland asså (a) Jag vann nyss en as snygg TH affisch från tradera för en stund sen! FATTA va nervös ja va! Mitt hjärta bulta as hell kan ja säga, men ja vann den som sagt till slut :''D Och igår vann jag mina skor oxå!

OH MY GOD. Så nu äre de bara o vänta på att dom ska komma hem till brevlådan!

THIHIHI , första dan på påsklovet idag va det iaf :''D Eller vad man ska säga .. de kanske inte börjar förns på månda ? :'o Hahaha , skit samma (a)

Har bara handlat maat så har spenderat nästan hela dan på en mataffär O_O Inte nice kan ja säga D:

Jag har bara en sak ja måste ta upp . Jag har ttyp inga besökare på min blogg . ALLS , o de känns inte värt att blogga längre egentligen , men ja vill så gärna göra de , så de är bara hopppas på att iaf några till tar sitt förnuft till fånga o besöker den lite då o då så ja slipper lägga ner bloggen helt O_O HAHHA :'D

OCH IGÅR fick ja reda på att Robert Pattinson , Kristen Stewart & Taylot Lautner kommer till Sverige i sommar !!!! GAAAHH !! Men med tanke på det va för dag ska man väl inte bli FÖR glad , men de är fan dödstraff på att lura nån med nåt sånt så vi får väl hoppas på att det är sant D:

Nu ska ja kolla på alla Twilight sidor ja hittar o kolla vad som står o kolla om ja får reda på nå mer information :'D (a)

FAST FÖRST ;

  

MIN AFFISCH ! Som jag vann! Helt själv! OMG :''D *stolt* (a)

När ja ändå håller på kan ja lägga upp en bild på min skor. Igen. (a)

  

Här är dom , jag älskar dom verkligen (a) Hahahaha :]

Skriver nog sen :D


kraaaaam ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda Neuendorff - 22 maj 2013 20:11

Hej hej hemskt mycket hej!   Tänkte visa upp två nya saker som har fått flytta in i min garderob, men tänkte också visa vad jag gjort de senaste veckorna men det får bli senare i ett annat inlägg. Nya byxor/leggings och ett par klackar. Så himl...

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2013 21:00


Har spenderat dagen hemma hos Anna med Linnea där vi alla suttit framför varsina datorskärmar med spelet LOL på. Fråga mig inte varför, men fan så kul det var! Ritkigt värdelösa till en början, men med lite träning är vi redo att möta alla världens o...

Av Mathilda Neuendorff - 9 maj 2013 20:00

Igår var jag ledig hela dagen, så då åkte jag in till stan och åt glass samt satt och pratade i parken med brudarna haha. Planen var egentligen att äta glass, och sen sola efteråt men det gick ju inte riktigt som vi hade tänkt oss då solen gick i m...

Av Mathilda Neuendorff - 5 maj 2013 18:08

Igår var jag upptagen hela dagen med att bland annat sitta i kyrkan och bevittna systerns konfirmation, samt vara social med gäster som sedan kom hem till oss för mat och fika. En av hennes alla konfirmations presenter var två biljetter till One Dire...

Av Mathilda Neuendorff - 27 april 2013 20:48


Haft en tråkig men ändå skön lördag. Övningskörde in till stan med mamma och pappa och handlade inför systerns konfirmation hon ska ha i helgen. Gick riktigt dåligt att köra idag haha. Hela Västerås trafikanter hatar mig och jag hatar dom. :-) Moget ...

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards