mmathildan

Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 23:53

Hellue!

De va gaaaaaalet trevligt hos jeccci med mina finfina tjejjor! :'D

Har inga bilder eftersom att typ alla hade med sej kameror som lätt slog min mobil (a) Sa ja lägger upp dom sen när nån har skickat till mej! :d

O osm sagt ska ju kiwws sova hos meejj! :d o nu sitter vi o kollar på Paranormal Activity...

Lixom kolla bara på trailern..!

Ja har typ kissat på mej 10 gånger redan! Så jäkla läskig...

Innan så har vi iaf gjort peeling! ;d

Vilket bestog av:


1½ dl socker

2 tsk olivolja

2 tsk mjölk


De funkade faktist jättebra! Ja vart sepelen o massa äckel död hud på min näsa försvann som har suttit där i flera månader :d

oh god... ni sitter kim o skriker på mej att ja måste kolla på den galet läskiga filmen... fyfan.

see yah

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 17:32

Nu sitter ja o snackar skit med mina tjejjor! Galet trevligt ;d

Vi åker hem vid nio ikväll så hörs då ^^

   Så seriösa! (h)

Älskar er <3

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 14:55

Javet inte vad... men nåt får mej att bara älska den här låten..

Lovely...

Av Mathilda Neuendorff - 28 augusti 2010 13:53

Hellllue!

Igår gick ja o la mej kvart över 10 på en fredag! Ja va så gaalet trött igår, o när ja kolla på klockan o förvänta mej att den skulle vara typ halv ett så ja vart ganska chockad över att de va så tidigt ;o dessutom somna ja vid typ halv elva nån gång o så vakna ja halv nio o.o CRAZY.

Sen dess har ja iaf inte gjort nånting... Förutom att försöka hitta nå kläder som ja kan ha på mej ikväll! De är inte så lätt när allt är gammalt o fult. *suck*

Fast ja har ´goda nyheter oxå! Anna kommer ändå! :'D *wihooo*

Trevligt värre.

Nu ska ja gå o titta på teve o försöka få tiden att gå fortare... ;)

  

puss

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards