mmathildan

Alla inlägg den 14 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 14 augusti 2010 01:00

UÄÄÄÄHH... Satt nyss helt fridfullt framför datorn o gjorde allt och ingenting när nån addar mej på msn o ja accepterar såklart, hade ju ingen aning om vem de va, men de visar sej vara 46 årig gubbe (aom såg ut o va 60...) o de första han skickar är sån där inbjudan till webcamera grej, o ja bah;

vem?

han: micke

jag:*iggar*

han: söt du är
jag: *iggar*
han: *skickar nån så kallad "uttryckssymbol" på två som knullar*

jag: hur gammal är du?
han: 46 du

jag: *iggar*

han: dudå

jag: så... du tycker de är helt normalt att en 46 årig gubbe sitter framför datan o tycker tonåriga tjejer ska visa sej själv i cam...? -.-

han: *blockar/loggar ut*

ASSÅ ALLAVRLIGT?! Har inte såna som han bättre för sej?! Ja fattar inte! gah!

TYP... plantera potatis i sitt trädgårdland eller vafan vetja.. framför datan ska han inte sitta.  O han ska i synnerhet inte ha msn! :o

Usch. Nu ska ja iaf soooooova.. hihi.

Gonatt bloggish!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards