mmathildan

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 15 augusti 2010 22:01

OMG!! Ja kan inte tro att de är sant..! Ja lyckades! :o

  Euw... trevlig bild. Den där sörjan som sipprar ut är iaf äppelsylten som ja cyklade iväg o köpte ;) hhaha! Nejmen allvarligt - GUD vilken succé de vart! Jag ÄR ju för bra! :'D

Av Mathilda Neuendorff - 15 augusti 2010 17:29

Heyy,

Nu (eller... för nån timme sen...) är ja tillbaka från stan! ;) HAHA, de va en jäkla tur att ja följde med! Gud va kaos de skulle blitt annars! Min pappa ensam på stan o köpa presenter... hmm... Njaa, de går nite riktigt ihop!

De gick bra iaf ;) Om man kan säga så... HItta iaf de vi skulle ha o sånt.

Har dessutom lovat att ja ska göra munkar åt min fader... Men när vi va o handla så glömde vi äppelsylt, så att JAG måste ta min CYKEL och CYKLA till affärn! :o Ja har inte cyklat på typ ååååååår! Skulle inte förvåna mej om ja har glömt bort ur man gör... Gaaah... Menmen. Ett löfte är ett löfte   hahah :d

Jaja... ja ska väl ta min cykel o cykla iväg nu då... *gah*

  

Haha, tänk att ha en sån DÄR cykel! Då hade ja cyklat en hel del! :'D

Fast de måste va jättesvårt ändå... haha :o

Wish me luck!

Av Mathilda Neuendorff - 15 augusti 2010 11:35

Hallå!

Böev inge bloggning igår pga av att vårt internet är heölt sepe o slutar fungera ibland... Nu ska ja iaf in till stan med min pappa! O_O *omg* min mamma fyller år snart så vi ska köpa lite grejjer till henne haha ... (a)

Om jag kan slänger ja upp dagens outfit sen! :d

puss!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards