mmathildan

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 25 augusti 2010 19:53

Hallue!

Igår började jag mååååla min TH vägg! Inte märket, bara grundfärgen. De vill säga - brun. Galet fint varte :'D Ska måla en gång till idag för de behövdes tydligen...? Haha. De blir så galet tråkigt efter ett tag! Ändå så är väggen typ två meter bred så de går as snabbt egentligen men ändå - så HIMLA tråkigt de kan bli efter en så kort stund :o Nog om det. Min pappa har iaf beräknat att imorron kan han tapetsera, vilket betyder att jag kan börja flytta in mina grejjer på fredag vilket gör mej jätteglad! :'D HIHI! Och i´dag har vi sålt min säng oxå, så nu ser det ut som att jag har haft en elefant (eller varför inte två..?) Som hyresgäst i några veckkor därinne! Gosh... de kommer ta timmar att få upp allt skit som ligger överallt + att ja måste hitta nå ben som ska finnas till min madrass som ja ska ha som säng... Ja kommer somna samma sekund som ja lägger huvet på kudden ikväll! :o Fast de är väl najjjjs iförsej ;) haha

Nej detta funkar inte! Ska ja hinna med allt ja ska göra ikväll får ja nog pallra mej bort från datan nuuuuu... Huhu :[

see yah

Av Mathilda Neuendorff - 25 augusti 2010 07:04

Gomrron!

Nu har ja nästan precis gjort mej iordning o ska snart trampa iväg till skolan... Men först så ska ja keka frukost (n) ¨gah... ja hatar att äta så här tidigt på morronen D: Men ja har faktist ätit frukost tre dar i rad nu! Galet stolt är ja. Oh ja.


Igår så hade vi ju simning kvart över åtta på morronen... De gick väl lixom bra, men FIIIIFAN va kallt de va! Satt på mej "badkläder" *hatar de ordet*, tog min hannduk, sprang ut så fort ja kunde o hoppa i vattnet, och simmade så både armar o ben värkte efteråt! De va lixom 13 grader i luften :o Inte mysigt...

Nu ska ja fortsätta göra mej färdigt! Hejdå! 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards