mmathildan

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 24 augusti 2010 07:25

Gooooodmorgon, godmorgon, godmorgon!

Jag hann (orkade) helt enekelt inte blogga igår, SÅDESÅ. SÅ mycke enklare att göra de på helger o lov o sånt ju D:

Idag vaknade ja iaf o kollade ut genom fönstret o de regna som FAN! Och vår första lektion idag är idrott. O visst, de är väl okej. FÖRUTOM den lilla grejjen att vi ska vara UTE och SIMMA! Lixom :o jag VILL inte! Plattången är iaf nerpackad (haha..) men de får bli en sminklös dag ida ;d

  

Vissa är fina utan smink - andra inte. JAG är inte fin utan smink (bevis, se ovan. haha) Idag har både ja o anna iaf Anna <3 Mathilda tröjan på oss så vi kommer bli galet fina! Nej nu måste ja ta o tvinga i mej lite frukost... hejdå!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards