mmathildan

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 17 augusti 2010 21:08

Ja gonatt kära vänner. Nu. Tio minuter över nio går jag och lägger mej. De va ett tag sen :o tror inte ja har gått o lagt mej innan tolv på hela sommarlovet! :o Höhö.

Vi börjar iaf inte förns tio imorn, så sådär jättetidigt behöver ja inte gå upp heller (a) Näjjs.

   

Höhö nääärbild. Va äcklig den va märkte ja nu... Haha >.<

Aja, gonatt! :d

Av Mathilda Neuendorff - 17 augusti 2010 17:33

Ja, nu har jag nästan precis klivit innan för dörren efter att ha vart hos anna´första gången på evigheter känns det som! :o Ja skrev ju att vi skulle kolla på film... Men ist spelade vi IN en film! :'D Namnet på filmen är:

Knutten och Damen.

 Hur nyfiken blir man inte?! Dessutom har ja haft på mej en våtdräkt för första gången, o anna hade på sej typ röda haremsbyor! Haha, eller... nja. Inte haremsbyor kanske, MEN TYP! :'D Hon ska typ klippa ihop alla viideor som vi spela in o skicka te mej, så kanske ja lägger upop videon, om du funkar o sånt! c: Galet roligt vare iaf! :d

Och... Imorron börjar skolan oxå. Kasst. Fast ja känner mej inte så hemsk som ja brukar göra dan innan sommarlovets slut iaf! Ja börjar väl växa upp? ;)

Haha, nejmen vi börjar inte förns tio, o man brukar ju sluta typ 1 första dan så de ska nog inte bli så hemskt!

Ja har inga bilder från idag än, och ja är på pappas dator satt de blev ett bild-löst inlägg!

Jag älskar dej hjärtat, du gör mej hel.


Av Mathilda Neuendorff - 17 augusti 2010 13:27

Men vad gör man inte för bloggen!

Ja ska iaf till anna nu, och ja skulle egneligen vart där för typ en halvtimme sen hade ja lovat men... jaja :d Vi ska iaf kolla på fiiiilm idag! haha roligt! (h)

om vi hittar så ska vi kolla på underworld! o.o de (dom) är jättebra!

de är nämligen en triologi, men ja har bara sett en bit av tvåan, men min brorsa säger att alla 'r jättebra så vi kör på den isf! :d Är det nån som har sett den? :}

Oj! nu måste ja verligen dra! :o

PUSS!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards