mmathildan

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 21 augusti 2010 18:24

Inge bluuuuuggning ida eftersom ja har ju vart hos anna! IIIH! :'D

 De va sååå näjjs! När ja kom dit så bakade vi ju paj! Den vart faktist gaaaaalet god! O_O

När vi va färdiga så tog vi en stooor bit paj, massa chips o cola o började kolla på en film vid namn "Tillsammans"! Haha, för nåra år sen när vi va typ 10-11 så frågade vi Annas pappa ifall vi fick kolla på den o han bah;

Eh... Nejj... Ja tror inte den filmen är så passande för er...

O vi vart såklart as tjuriga, men senare så skulle han åka iväg o alla andra va oxå borta (kommer inte ihåg varför (a), men så busiga som vi är så kolla vi på den ändå! HAHA! Men vi insåg snart att han hade rätt. De va inte passande för små flickor som oss. Här är då förklaringen:

Jaaaa... Föreställ dej två små flickor som anatgligen aldrig sett ett "underliv" förut framför den filmen! Haha, anna bah:

Ehm... ska vi... stänga a-av..?

ja bah: Jaaaaa... *försöker låta nonchalant*

Haha :'D Men vi va lite mognare den här gången så de gick bra! (h)

En annan jäkligt rolig scen ur den filmen är ju såklart:

hahahahahha!! *asg* "de äre inte alls det seru inte de seru dåligt eller?"

Haha så skön! Gick iaf o la oss typ vid tolv, men somna inte förns typ två ><

Idag har vi iaf seplat in ännu en film! Och den här heter: En bondes dagbok.

De är en romantisk komedi fer sure! (h) Nej men den vart faktist sroglig o.o Och fin :o Helt seriöst! Tog de allra flesta bilderna med Annas kamera men bara några med min mobil och ja hittar inte USB saken till mobilen, så kan inte lägga in dom bilderna... Men dom kommer så småningom! c:

Ja har iaf nyss käkat kräftor!! O_O Ja HATAR de. Ja har alltid velat tycka att de är gott - men de GÅR verkligen inte! Har lite folk här oxå, så ska gå o sociala mej med dom tror ja väl ;)

Men först;

     

Haha, ja va bara tvungen! Min lillllllla syster maja ;)

Kom på att mamma har ju fixat hårfärg te mej idag så ja kanske fixa de numera vita i mitt hår... ist... *hm* Hejdå socialitet (?) Halllllllåååååå hårfärg!!


See yah

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards