mmathildan

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 20 augusti 2010 19:42

Halloj!

Egentligen vill jag inget annat än att sätta mej på den grymt roliga cykeln (typ as gammal, grå och AWESOMEEE!!) och cykla iväg till anna, för vi ska sova över idag (vilket va år sen) men ja ja va ju tvungen att göra åtminstonde ETT inlägg!

Efter skolan idag så gick vi iaf hem till henne o tog kort i skooogen! :d Ja har dom inte pådatan än, men hon va la ta o skicka ;d eller kolla hennes blogg!

www.aalltidannaa.bloggplatsen.se

IH! Haha iaf. O när vi hade gjort de ett tag så började vi plocka  blåbar får vi ska nämligen göra blåbörs paj när ja har anlänt hos henne! :'D

+ att vi har fått massa chips, dricka o melon också haha (a) Mysigt värre! Skulle kunna tro att vi sätter på nå skoj film under tiden ;)

Och juste! Ida fick ja hem mitt löshår oxå! Vart så jäkla glad! Men när ja öppna paketet så vare ju för mörkt såklart satt ja måste byta de... *fuckfuckfuckfuck*

Så jäkla onödigt. Men ja tänker VERKLIGEN inte gå runt med fel färg! Hatar folk som har så ... Så jaja, ja får ta o fixa de nån annan gång så nu drar ja till älskling <3


Anna, du betyder allt för mej. Försvinner du, ser jag ingen mening med någonting längre. Jag älskar dej. Bästis <3

*inne på mammas sida = inga bilder*

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards