mmathildan

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 13 augusti 2010 23:00

Jaaaa... som sagt. Håret vart en gnutta oranget, så ja skullle fixa de o tänkte använda silver schampot som typ hårinpackning eller nåt satt de skulle försvinna, o de gjorde de. Men de vart blått ist för all gick inte ur! Schampot är ju jätte blått/lila satt ja har ganska fucked up hår nu... Fast de lär väl försvinna? Right...? D:

Denna kväll har jag iaf pratat med Anna! Har inte snackat med henne i tel på typ åååår månader och dar! Trevlligt vare iaf! Snacka lite skit som vi brukar! haha ;)


Och på månda börjar förresten badminton träningen igen... *villintevillintevillinte* haha nejmen... Ja gillar ote träningar... Man blir bara svttig och äcklig och usch... Och bara för att detta var ett så tråkigt inlägg så lägger ja upp nåra bilder. bara för att lixom... (a)

    Hahaha... träningen då vi upptäckte att de stog "shoes" på grejen man drar igen facket med där det ska ligga skor, och typ racket på en annan eller vare va (a)

*intressant*

kyss

Av Mathilda Neuendorff - 13 augusti 2010 10:13

Nu har ja precis vaknat o tänkte keeeeeeka lite frukost! :o Idag ska ja nig göra som ja har gort de övriga sommarlovet. De vill säga  - ingenting.

Fast de är faktist 24 C ute och sol så jak naske ska ta o gå ut o sola... Fast juste! Ja msåte ju fortsätta i mitt rum så de brli färdigt nån gång! ;) Och lösa Tokio Hotel logga problemett... Javet inte hur ja ska kunna göra en sån stor "mall" eller schabloon som de heter, för ja kan verkligen inte rita de för hand! :o De blir bara fult... Ja kräver perfektionism! Haha! Jaja, see yah later!


  

Hmm...?

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards