mmathildan

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 19 augusti 2010 22:06

Ja idag va ja ju på stan med mommie! ;) Vi skulle ju köpa saker till min syrra men som vanligt varte lite till mej oxå! (a)

Ny jacka:

 

Haha usch va ful färg den fick av mobilen! Den är iaf typ mörk beige... Från HM ;)

 

Skjorta o.o Tyckte lixom den va fin så ja typ lixom köpte den bah typ. H&M likaså.

 

WIHOO! Klocka! Ja va så avensjuk på alla som hade såna, och idag när vi gick förbi guldfynd kosta dom 98 riksdaler ist för 349. så de hade vart rätt korkat o INTE köpt den! Vi köpte en te min syrra oxå som va vit.. Tog bara vit åt henne satt ja kan låna den ibland! (h) Haha ^^

Nu ska ja iaf  gå o sova. Är trööött. Så gonatt!

Av Mathilda Neuendorff - 19 augusti 2010 15:05

Hm. Datan är vekligen SEEEPE seg satt de tar en timme för varja bild att laddas upp typ. Ja göre sen ist, för nu drar ja snart in till stan ändå! ;d see yah!

Av Mathilda Neuendorff - 19 augusti 2010 14:15

Hey!

Nu har ja kommit hem till ett tomt hus! Haha, blir lika glad varje gång de händer... Skulle egenligen åka in te stan me mamma o köpa grejjer till min syrra som fyller år om nåra dagar, och nya skor te mej! Asså som ja kan ha på typ badminton tränigar och idrotten o sånt (a) Så. inge spännande alls. Men som sagt vare ingen hemma så ja kommer inte till stan :[ BUHU.

Idag har vi ju som sagt snackat om bruksleden hela dan... Och. jag längtar väl inte riktigt men de ska faktist bli ganska kul! :'D Inte att gå hela dan kanske.. men ändå! :'D Så hemskt skare nog inte bli (a)

Nu sitter ja här o sjunger högt som fan till Joe Brooks - Superman! Ja får ju inte chansen att göra de så ofta, men när ja väl är ensam hemma så passar ja på .. ;) GUD va söt den låten är!

Nu ska ja lägga upp bilderna från båten med anna! :d

 

Joe Brooks   

I could kill for that man... *drowling*

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards