mmathildan

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 12 augusti 2010 22:47

HEY!

Joooo... de där med Anna mathilda båååååååt bilder blir tyvärr lite uppskjutet... Till imorgon! :3 För nu ska ja kolla på sex and the city the movie! Den första alltså... Haha, lite lagom sådär när den andra filmen kom ut för typ 3 månader sen! Fast den ska jag oxå se, om den här är bra! Fast ja har kommit en bit in i filmen nu och den är jäkligt bra och sorglig... tror jag...

Färgningen gick bra förresten! De vart jäääääkligt ljust, men bara lite oranget faktist! Fast de fixar mitt älskade silverschampo. De ärskitbra verkligen när man blir oranget i håret eller nån annan oönskad färg, eller om man bara vill få in typ silvriga toner som ja tycker är skit snyggt ;)

Nej nu ska ja återgå till min film!

  

Haha, charmigt värre! (h) Ja sitter iaf o knaprar på sockerärtor under tiden! Love it.

See yah! 

Av Mathilda Neuendorff - 12 augusti 2010 17:54

HEY!

Sorry för riktigt, riktigt, RIKTIGT dålig uppdatering! Detta är oacceptabelt! Men de blir lixom så när ja är borta nåra dagar... Som ni när ja va med anna i en vecka tillexempel... De va förresten awesooome! :'D Berättar mer och skriver om de sen... ;)

Nu ska ja iaf...

Hoppas inte de blir oranget bara som de brukar...  

Egopic är dessutom personligt och bra...! Min nya tröjja dessutom... syns inter så bra på bilden men i love it!

Aja, wish me luck!  

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards