mmathildan

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 22 augusti 2010 22:15

Förlåt för dålig uppdatering! Men! Idag är ingen vanlig dag för idag köpte vi nämligen en hamster! >8D Igår när ja va hos Anna så va vi hos en hamster som hon är... hmm... ja, "hamstervakt" till och den är så GAAAAALET söt o ja vart så jäkla kär i den, o då kom ja på att min syyster fyller 12 imorron, så ja lura i min mamma att hon nog jääättegärna skulle vilja ha en hamster o ja prata så gott om den vi hade vart hos och visa bilder o sånt, tills hon plötlisgt sa:

-men vi åker o kollar imrron då!

o ja bah: ä-...äru... äru seriös? :o

Hon bah: jaaaaaaaa! O troru anna vill följa med?

o ja bah: FEEER SURE!!!

Satt ja ringde anna vid tolv o fråga ifall hon ville följa med o köpa hamster, o de accepterade hon glatt vilket gillas! Haha, den va aaaas söt! O_O men den är så jäkla rädd. Fast inte satt den sitter i ett hörn o gör ingeting, utan den är as hyper o springer omkring överallt men man får liom inte ta upp den D: o ja vill de. *buhu* Men nog om de! Fan.. ett helt jävla inlägg om en jäkla hamster... UÄH.

IAF. Javet inte varför, men ja är så jäkla såld på den här låten!

Fast de är bara: I CAN JIVE I CAN JIVE! I CAN JIVE I CAN JIVE!

Som är bra o.o men de är fortfarande rätt sjukt. Nu ska jag gå o sova. Skola imon med riktigt schema! D: *villinte* jobbigt.

    

Haha fint... *host*

GONATT!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards