mmathildan

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 27 augusti 2010 21:06

Halllllojjsan!

För ungefär en halvtimme sen kom ja hem efter att ha vart på sån där "modell för en dag" grej med min moster! HIihi, jag hade faktist fasat lite inför de... men de gick bra lixom :d

Om man ville ha alla bilder så kostade de näsan 4000 så ja tog bara 2... egenligen behövde ja inga alls, men min mamma tyckte de va jätteviktigt av nån anledning :o Haha jaja... Lägger upp dom sen när ja har lagt in dom på datan :d

De va för övrigt faktist väldigt roligt! De trodde ja inte att de skulle va...


Dagens skoldag va iaf... ja... Dryg. Började med idrott, och vi simmade... igen. Vilket vi ska göra nästa vecka oxå. Men ja o kimmmmmmmm valde att simma dubbelt så mpnga längder i en myyycke minder bassäng, vilket va as najjs efter som vi va helt själva! HAH!  Och sen vare lixom spanska, matte, svenska o engelska.. Fyfan. Fast gick rätt fort ändå. Hihi. O så fick vi det första typ *

"skolarbetet" som ska lämnas in, och de ska lämnas in på torsdag! Ja kommer INTE hinna de! Vi ska skriva en recension om en film som vi nyss kollatpå  på engelska, och sen ska vi skriva typ "argumentationer" eller vafaan de nu hette... Vi ska redovisa de muntligt men vi måste endå stå o snacka i 2-5 minuter såå... wish me luck. Fast en av grejjerna skulle lämnas in på freda nästa vecka, men whatevvvvah.


Imorgon! Imorgon blir en rolig dag för då ska jag och nåra kompisar ha en liten  såkallad "tjejkväll" :'D HIHI! Fast anna är sjuk så hon mayyybe inte kommer :[ buhu. men vi får försöka ha roligt utan henne c: Efter ska kim sooova hos mej. Mysigt värre.

Sitter på pappas data såå... inga bilder tyvärr. Nu ska ja gå o kolla på film... KOmmer inte ihgå vad den hette men ja ska iaf fixa lite pop corn till mej själv vilket va ÅÅÅÅÅÅR sen ja åt! haha

 

O så ska man hälla 3 kilo smör över dom... *lovely* haha nejdå.. inte riktigt så mycke (a)

puss 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards