mmathildan

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Mathilda Neuendorff - 18 augusti 2010 22:07

YEY! Nu har ja köpt lös hår! Så länge som ja har trånat efter de, nu har jag äntligen köpt de! :'D WIHOO!!

Fast javet inte om de blir rätt färg... Men ja hoppas på de... annars gåre o ändra bara, men de känns ju rätt jobbigt.. Fast blire fel färg så äre klart ja göre :o Ja tänkte ta platinablont först men de såg så himla lljust ut.. så ja körde på ljusblont ist! :'D

  

Så ser färgen ut! :'D Oh shit... ja kanske skulle tatt platina ändå... aja. de visar sej! Ja köpte håret på rapunzelofsweden.se som ja tyckte verka as bra! :D

Dock varte jättedyrt... måste dessutom betala själv eftersom min mamma inte hade lust o betala tusen spänn för hår D: *ryser* ja kunde ju köpt sånt där syntet hår oxå, men de syns så tydligt att de är fejk tycker jag + att de inte går att platta o locka o sånt.. Hihi! Men förhoppnigsvis äre värt de! :'D eller - de KOMMER vara värt de. Om de är rätt färg vill säga.

Nu ska ja in o duscha (har inte gjort efter träningen än o de va ett par timmar sen ja kom hem..) Usch, känner mej jätteäcklig. Luktar svett hela jag! D:

Sen hopp i säng, för imorron äre vanlig tid till skolan som gäller... *suck*

Vi ska snacka om bruksleden typ hela eftermiddan... roligt lixom. Bruksleden är allså när man packar en sån där STOOOOR typ vandringsvöska full med massa grejjer + tält (om man blir ansarig för tält lixom (a)) + sovsäck + liggunderlag o så går man. o går o går o går. TILLS man kommer fram till ett ställe där man ska sova på! MItt ute i skogen allså. O sen när man vaknat. Då gör man samma sak. Vi ska sova i skogen i två nätter... Ja har aldrig gjort de förut men de är vad jag hört iaf D: javet inte omde är exakt så, men väldigt lika iaf ;d

OJDÅ! Nej nu måste ja verkligen duscha!

Gonatt!

Av Mathilda Neuendorff - 18 augusti 2010 15:27

Hallue!

Imorse fick jag inte gå upp halv nio som ja hade planerat, utan ja fick gå upp kolckan 7! trevligt lixom ;o *nat* nejmen ja hade helt glömt bort att min mamma fyllde år idag och eftersom min pappa va tvungen att gå upp 7 för att komma till jobbet va alla andra oxå tvungna att göra de... Egoistiska jävel.. haha nejdå (a)

Menmen, de gick väl bra i skolan. Fast de är väl rätt omöjligt att de skulle gå dåligt på nå sätt... haha. Och jec gumman invigde dan med att gå in i en järnstolpe som stog mitt skolgården! Haha, de såg galet kul ut, men fan va ont de måste gjort D: Lillen då.

Efter skolan så kom iaf anna hem till mej! Vi bestämde oss för att ha ett fotosafari men när anna såg i hur dåligt skick ahl va så fick vi laga hnm ist... o för de själar som undrar vem ahl är så ska ja berätta de... Han är nämligen eeen...

 

JA! De är sant! Han är en boll! En mycket älskad sådan. Jag och anna köpte nämligen den frö 2-3 år sen när vi va o bada på gustavsvik, och sen dess har han vart vårat barn som pendlar mellan mej o anna. vi har nämligen skjilt oss så han är skjilsmässobarn...

Iaf så hade han gjort illa sej på en sten eller nåt när vi tog med han till gropen (typ... en sjö.) i somras.. buhu. stackarn. men vi laga han med cykelhjuls håls lappar! :d

Efter de va vi inne på omgele o snacka med massa roliga grabbar. Och i synnerhet - drev med dom. SÅ roligt!

Snart ska ja iaf på träning (eller, om nåra timmar) så vi hörs efter de! :d

adjö.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards