mmathildan

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 29 oktober 2011 10:45

Ja mina kära vänner, om några timmar åkar jag och min familj på ett litet äventyr! Vi ska först ta oss till sthlm för att ta en stor... eh... "kryssnings" båt (eller nåt) till typ Tallin eller nånting... Låter lagom tråkigt, right? Men hotellet i Tallin (eller vafan det var för land, haha) är tydligen sjuuuukt nice och det är galet billiga kläder + att äta hotell/båt mat i 4 dagar är inte heller helt fel, hehe... Mja, det vart ett ganska komplicerat inlägg, men som ni ser är jag också ganska förvirrad... Har varken packat eller fixat mig så kanske ska börja med det nu  

    

Bjuder på en trött osminkad bild... Och justja, finns internet på hotellet också och tar med mig datorn så kommer blogga därifrån också, nice!

Av Mathilda Neuendorff - 29 oktober 2011 10:17

Godmorgon!

Filmen igår va sjukt bra, även fast den var väldigt överdriven på vissa ställen och spårade ut litegrann på slutet haha... Det kändes liksom inte som en Paranormal Activity när den vart så överdriven, men i det stora hela var den galet bra och sjukt läskig, satt och höll för ögonen under typ halva filmen...! Självklart var det några attention whores som satt bakom oss och skrek och höll på under hela filmen, men såna kommer man ju inte undan   Jag hade ändå en jättemysig kväll, hihi!

 

2 bilder från kvällen

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards