mmathildan

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 21 oktober 2011 19:30

Var på stan med mamma igår och hittade två transparenta skjortor(/blusar?)

   Så himla fina, lugnt mina nya favoritplagg 

Av Mathilda Neuendorff - 21 oktober 2011 18:00










   Anna fick intervjua Eric Amarillo igår. Är inte alls avundsjuk, nejdå. 

(Det va en annan tjej som också va med, känner henne inte och vet inte ifall hon vill stå med på min blogg, antar att hon inte bryr sig men man vet aldrig, bäst att vara på den säkra sidan liksom  

Av Mathilda Neuendorff - 21 oktober 2011 17:26

Hallå där!

Jag kommer inte ihåg när det var jag bloggade sist, i tisdags kanske? "Pausen" (jag vet inte ens ifall man kan kalla det paus, det var ju trots allt bara 2-3 dagar, hehe) började iallfall då internet slutade fungera helt här hemma, dock bara en dag... De andra dagarna var jag helt enkelt bara för trött efter praoen för att sätta mig och blogga. Idag var det den sista praodagen, både skönt och tråkigt, kommer sakna att gå dit varje dag faktiskt! Men det är inte helt slut, för i onsdags frågade en av ägarna ifall jag skulle vilja börja jobba där, vart galet glad och sa såklart ja! Vet dock inte dagar, tider och lön eller så än men ändå, ska bli så skoj!  

Som sagt var det ju sista dagen och fick med mig en redig avskedspresent hem...

   Nu har jag lite att göra framöver, haha! 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards