mmathildan

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 22 oktober 2011 20:57

Drar iväg lite spontant till Anna för att kolla film! Det blir The Notebook som jag redan sett två gånger tidigare egentligen, men älskar den så himla mycket så det är mer än okej ♥

 

Av Mathilda Neuendorff - 22 oktober 2011 20:02

När jag var på stan i förregår så stog jag och dreglade över några halsringar, tycker det är himla snyggt så länge de inte är för stora och tjocka. Då sa iallfall min mamma :"En sån där har jag hemma, fick den i present för att tag sen men jag tyckte den va så ful så jag har aldrig använt den" (Finkänsligt och så.) Så när jag kom hem letade jag fram den, och jag älskar den! Inte för tjock, inte för tunn. Så jävla fin helt enkelt. 

 

Av Mathilda Neuendorff - 22 oktober 2011 10:02

Godmorgon!

Började dagen med att kolla på Rihannas nya musikvideo 

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den... Och varför pratar hon typ brittisk engelska i början, haha? Knas! Förstår inte riktigt vad hon ville få sagt med videon, men hon var snygg iallafall! Men blir ändå så ledsen när hon inte har sitt röda hår, buhu   

Så jävla overkligt att jag ska se henne om ca 2 veckor, längtar en del!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards