mmathildan

Alla inlägg den 17 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 17 oktober 2011 19:13

Jag har aldrig gillat Justin men jag har heller inte ogillat honom! Visst har han lyckats göra några bra låtar, men ingen sån där superbra iallfall vad jag kommer ihåg. Det tycker iallfall jag, haha   Men det jag vill komma fram till är att nu har han lyckats få mig på fall! (iallfall på just den här låten, hehe) Jag älskar verkligen hans nya låt!

Så fin 

Av Mathilda Neuendorff - 17 oktober 2011 18:52

Nu sitter jag i min säng och är helt slut efter första praodagen. Har sprungit omkring som en dåre hela dagen så har aningens ont i fötterna... Men jag ska inte klaga, det var faktist riktigt roligt!   Fick göra en massa olika grejer, vilket jag inte trodde att jag skulle få. Jag och Sao börjar och slutar samma tider + att vi har samma lunchtider så det är nice! När vi båda hade slutat sprang vi omkring på stan en stund i jakt efter en jacka, och då träffar vi på en man som påstår att han har träffat jesus och han precis kom från akuten och att han höll på och dö... Vi vart galet rädda, men en random äldre "kvinna" räddade oss haha. Hennes kommentar till det hela var "Han har nog rökt på det ena och det andra..." Haha, klockrent! 

   Bra kvalité här va! Btw så fick jag nyss svar på släktforkningen jag gjorde om, jag vart godkänd. Yey liksom. Eller inte. Jag svarade "Hur kan jag höja mig?" I år accepterar jag inga ynka G:n!

Av Mathilda Neuendorff - 17 oktober 2011 09:03

Ja, nu drar jag snart till bussen för första dagen på min praktikplats... Är galet nervös, men jag vet inte varför haha! Börjar 10 idag, men annars halv 10, och slutar 4 så tiderna är väldigt nice   Dock kan det bli så att jag inte får nån mat... Haha, jag tror att jag kommer behöva äta på stan men det är typ ingen som ska praoa i stan och jag vägrar att äta ensam, och eftersom att jag ändå slutar ganska sent så kommer jag inte överleva... Oj, såg nu hur typ... själviskt (eller nåt) det lät, där kan man tänka på afrika barnen som inte har mat och vatten och jag vill inte äta bara för att jag kommer få sitta ensam! Ganska fucked up egentligen... Nej nu ska jag sluta innan det här inlägget spårar ut totalt..! 

   Vi tar en knasig bild till det här knasiga inlägget vettja!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards