mmathildan

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 9 oktober 2011 19:48

Så där ja, nu har jag äntligen - trots dåligt internet som har gjort så det har tagit onödigt lång tid - skaffat mig en ny design! Tyckte dock att headern vart för stor på höjden om man ens kan säga så... Men de såg så konstigt ut om man klippte bort mer än vad jag gjorde så nu får det vara så här!   

   Har ingen passande bild, så här är en från vintras när vi var i  Sälen! Bara för att jag saknar vintern...

Av Mathilda Neuendorff - 9 oktober 2011 17:53

Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter jul just nu! Att få gå och köpa julklappar i mörkret även fast klockan är typ 4 med alla jul lampor över sig, att få sätta upp allt julpynt hemma, klä granen, baka massa julsaker, julklappar, och: SNÖN. Åh, det är ju så mysigt! 

   Haha mupp bild, men har inga mysiga jul bilder ju... 

Av Mathilda Neuendorff - 9 oktober 2011 13:43

‎10 years ago we had Steve Jobs, Bob Hope and Johnny Cash.
Now we have no Jobs, no Hope and no Cash.


Vem inte vem Bob Hope är (borde jag veta det?) men tyckte den var så himlans söt! ♥


Av Mathilda Neuendorff - 9 oktober 2011 12:35

Godmorgon!

Vaknade egentligen för nån timme sen, men ändå. Idag ska jag iallfall plugga, det behövs... Har ett SO prov och en fysikinlämning till nästa vecka så jag får skynda mig lite nu om jag inte ska behöva sitta dagen innan det ska in och skriva som en jävla galning som alltid, haha! Mellan allt plugg ska jag också försöka hinna lägga in bilderna från igår, göra en ny header och spela lite pig rush he-he...

   En bild från kvällens lyckligaste stund!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards