mmathildan

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 10 oktober 2011 20:52

Hittade ännu en äckligt bra låt... Eller ja, cover. Har från och med en nu en sjujävla crush på Conor Maynard, inte så fin men läskigt bra på att sjunga... 

Sitter med gåshud och gråter, så himla bra ♥

Av Mathilda Neuendorff - 10 oktober 2011 20:31

ÄLSKA.

Av Mathilda Neuendorff - 10 oktober 2011 19:46

Nu ska jag kolla på Modelljakten och käka choklad! Har spelat Pig Rush hela eftermiddagen och det går åt helvete för mig... Nu har i princip hela klassen börjat spela, och såklart vill ju alla vara först... Låg etta för nån dag sen, och nu ligger jag fyra?! Så jävla surt. Haha blir så tjurig. Så som sagt ska jag sätta på Modelljakten och försöka uppmuntra mig själv med choklad, hehe...      Älskar Andreas Wijk, så snygg... 

Av Mathilda Neuendorff - 10 oktober 2011 08:09

Godmorgon!

Tänkte kila till skolan snart, men slänger upp ett litet inlägg innan   

Idag kommer dessutom bli världens slappaste dag. Vanligtvis på måndagar har vi bara två jobbiga lektioner och jag missar en av dom! Så här nice. Ska nämligen på "möte" med studieyrkesvägledar'N (här får man det att låta allvarligt!) och han ska försöka lista ut vilket gymnasie jag ska välja! He-he... Ah fast näe. Man kunde ju alltif hoppas!  

   Im off, bye!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards