mmathildan

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 6 oktober 2011 20:35

Åhh jag sitter här och gråter, så himla fin!

Har dock alltid gillat den här låten, när Coldplay gör den alltså! Men det här var så mycket bättre... 

Av Mathilda Neuendorff - 6 oktober 2011 14:29

Hejsan!

Sitter i skolan och läser på svenskan, och har precis haft redovisning på det där jag kuggade på förra veckan you know? Nu sitter jag och väntar på min dom hehe... Hoppas det gick vägen den här gången så alla slipper höra mitt gnäll om det där, haha!

Juste, förut idag gjorde jag också ett test på nån gymnasie hemsida om vilket gymnasium som passar mig:

   Tyckte faktist att det stämde väldigt bra in på mig, har tänkt på hantverks linjen förut så det kanske inte blir så svårt det här ändå! 


Update: Haha det dög tydligen inte med när jag redovisade, utan nu bad min lärare att skicka det jag hade skrivit så hon kunde kolla igenom det, seriöst blir det ett IG den här gången också...? Hahahaha jag är så jävla värdelös!!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards