mmathildan

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 23 oktober 2011 20:15

Varför är alla bloggar på bloggplatsen så breda helt plötsligt? Tycker det är finare när dom är så men kolla va ful headern vart!

Kolla vilket fult typ... överflöd det vart på höger sida av headern? Varför? Varför varför varför? Varför? Varför varför?   

Av Mathilda Neuendorff - 23 oktober 2011 18:30






Godkväll!

Idag har jag varit med Anna! Meningen var egentligen att hon skulle hjälpa mig att färga mina ögonbryn, men när vi skulle åka och köpa färg så fann det inte att köpa här i lilla skultuna, så det får bli en annan gång. Istället satte vi oss ute i våran bastu och va inne på skype och fulade oss framför camen   

Berättade om att jag skulle läsa Sarah's Nyckel förut, visst? Måste ju göra en bokrecension i skolan så är så illa tvungen! Dock är den så himla dålig, seg, tråkig och negativ på alla sätt och vis, så jag orkar verkligen inte läsa den. Istället har jag laddat ner filmen så jag slipper! Så här nice. 

 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards