mmathildan

Alla inlägg den 2 oktober 2011

FML

Av Mathilda Neuendorff - 2 oktober 2011 19:24

Jag har bara en sak att säga: livet suger. Varför?

* Internet har inte funkat på hela dagen (sitter med pappas trådlösa internet, en sån där liten USB grej you know?)

* Mina absoluta favorit byxor har gått sönder

* För en stund sen råkade jag göra illa min kanin så han skrek (visste inte ens att dom kunde skrika, haha...)

* Det är skola imorgon, och den är som allt annat bara skit för tillfället

* Jag är hungrig.

Har inte heller någon passande bild, så lägger upp ett klipp på min absoluta favorit i Idol 

Åh justja, en till sak, det är bara Idol på fredagar från och med nu. FML.

(Oj, jag hade visst en jävla massa saker att säga..!)

Av Mathilda Neuendorff - 2 oktober 2011 11:29

Godmorgon!

Har inte haft någonting att blogga om dom senaste dagarna, vilket jag egentligen inte har nu heller... Haha, ska iallafall börja läsa på Sarahs nyckel som ska vara så himlans bra! Dock gör jag det inte frivilligt, hatar att läsa egentligen... Ska göra det i svenskan i skolan och vi ska ha hunnit läsa ut den ett visst datum så det är nog bäst att jag börjar nu   

Jamen det här var väl ett roligt inlägg, eller vad säger ni?! Haha, så jävla dålig är jag...   

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards