mmathildan

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 16 oktober 2011 17:30

Har precis skickat iväg min uppsats i fysik, galet skönt med tanke på att det är det sista arbetet vi kommer få på tre veckor. Veckan som kommer - prao, veckan efter det - temavecka (och ibland får dom till det så de blir ganska roliga!) veckan efter det - LOV. Så ah, känns som att de närmaste veckorna kommer bli ganska slappa! Dock är jag så himla nervös angående fysiken, jag tror jag är nöjd, men den uppsatsen avgör egenligen hela mitt fysikbetyg... Åh, kommer inte kunna sluta tänka på det förrän jag har fått reda på hur det gick...! Men för övrigt är jag glad, ska bli galet skoj med prao   Ska vara på ett café i stan och börjar halv nio varje dag så det ska nice!

   Eftersom jag ändå bara skulle plugga idag så har jag inte orkat fixa mig, har dessutom jävligt skitit hår. Är lagom ofräsch vill jag lova!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards