mmathildan

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Mathilda Neuendorff - 8 oktober 2011 22:29

Sitter med Anna på Skype och spelar Pig Rush... Ligger sist på listan nu och är så jävla lack, haha! Blodigt allvar det här... 

   Min data hatar mig just nu, men jag lovar att jag hatar den mer. Den laggar sönder hela tiden och det går inte att ladda upp bilder. Så det fick bli en gammal bild!... igen. Lägger upp bilder från idag imorgon, för nu blir det... Pig Rush!

Av Mathilda Neuendorff - 8 oktober 2011 12:15

Medans jag väntar sitter jag nu och spelar Pig Rush! Haha typ världens värdelösaste spel, man är en gris som ska hoppa över "hål" och försöka komma så långt som möjligt...

        

 Och vem leder? Jag leder! Än så länge... Flickorna går om mig om dom vill så de är bäst att jag fortsätter nu, hahah!   Man blir så jävla besatt... 

Av Mathilda Neuendorff - 8 oktober 2011 09:19

A fast näe... Men nästan! Vaknade vid kvart i åtta idag av någon anledning, så nu sitter jag helt färdigfixad i min säng och väntar på att anna ska vakna, det vankas nämligen "photoshoot" idag   Ska försöka hitta en ny header bild, så vi hoppas att resultatet blir bättre än förra gången!

   Ibland vill verkligen inte den här datan ladda upp bilder, så det fick bli en gammal från arkivet!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards