mmathildan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 9 mars 2010 21:33

hallå bloggen , de va ett tag sen sist ;>

Mitt försök med att börja blogga igen gick ju .. ja .. åt helvte helt enkelt! Men ja ska försöka igen :''D

Igår va ja och anna på dans. Gick jättebra , fast de va ganska pinsamt när bara hon o ja o två till dansa ensamma medans alla andra satt o kolla på ... O våran egna dans ! OMG va den är gryym XD<3 , träfffa vår favooorit grooovare oxå .. :3 hahah <3

Idag har de inte hänt ngt speciellt i skolan , kollade på nån film på SOn om ttyp Odysseus o skit. Den va faktist ganska bra :'o

Har egentligen inget mer att skriva. Ska kolla på Andra Avenyn som jag missade förra veckan , sen ska ja väl sova antar ja. Kanske skriveer mer sen . :)


KYSSSS :''D <3

Av Mathilda Neuendorff - 1 mars 2010 23:42

tjoho.

Jag är sjukt trött o vill inget annat än sova så de blir ett kort inlägg.

Vaaa med pennan idag <3 Vi tog kort och bakade typ . :3

Gjorde inte så mkt annat , men deee va kul . :''D

Om ungefär en kvart är det 2 småsmåsmå dagra kvar , guuuuuuh va lite :'D<3

Anna fyller år imon oxå , gratttis till henne ^^ <3333

Nu orkar jag inte mer , (a)


PUSS'

Av Mathilda Neuendorff - 1 mars 2010 00:13

HEJJSAN .

Jag har inte skrivit på bloggen på mer än en månad så jag tyckte de va dags nu :''D

Idag har jag inte gjort nånting alls , bara haft tråkigt och vikt tvätt typ ;s

Men  seriööööst klockan är faktist över tolv så det är bara 3 KORTA DAGAAAAAR KVAR ! Fatta va fort det går ! OMGEEEEEEEEE vad ja längtar ! Men ja måste fortfarande finslipa låtarna o skaffa mej mer pengar innan dess . ;)

Jag längtar iaf sjukt mycket :D

Nu sitter ja o gör ingenting , förutom att ja tränar låtar o ska ringa kim snart :')))

Skriver sen <3


PUSS'

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards