mmathildan

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 31 mars 2010 22:22

heyyyy :D

PUH ! Ett tag trodde ja att ja inte skulle få datan nu på kvällen men ÅH JO! Jag ger inte upp utan fight 8) HAHA ! Har iaf vart på träning som sagt ^^ De va väl .. kul eller vad man ska kalla de (a) Har bara duschat o ätit . Bara BAAAASIC :''D

Imorron är de det äntligen sista dan i skolan innan lovet ;D Fast ja kommer få spendera en stor del av min lediga tid till skolarbete dock D:

Inte nog med att ja måste göra fädigt det där som ska va inne imorron egentligen , utan ja måste jobba med matte oxå D: Ja som är så bra på de . Sarkasm så ini helvete :] Ska ha prov på de imorn oxå . Min favorit del , brååååååk ><

Hahahahha , när alla andra lärde sig för en månad sen sitter ja o inte fattar ett skit, men de får väl gå ändå ^^ Nu måste ja sova O_O Eller , sova o sova , gå o lägga mej o hålla på med mobilen :''D

Asså , ja älskar den här låten :'o Den är så jävla dålig .. men ändå inte lixom .. på nåt konstigt sätt.. De blev lite för komlicerat för mej ... Aja , gonatt o önska mej lycka till på provet imorrrrn , jag lär behöva de (a)



kraaaaaaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 31 mars 2010 16:53

OJ ! Ja glömde en sak!

 

GEROG fyller 23 år idag! GRATTIS TILL HONOM! <333333


Ses sen! ♥

Av Mathilda Neuendorff - 31 mars 2010 16:43

HALLLLUE ;D

Kom hem från skolan/piano (n) för en stund sen ;) Inget specieeelllt , förutom att ja faktist har börjat på ett av alla tre uppdragen i SO som ska va inne imorron (a) HAHAHAHHAHAH *applåder* :''D Nu ska ja snart gå till bussen in till Bellevue (y)

Och som ni såååg så hade ja en gästbloggare här igår! Jag orkade verkligen inte så då fick hon göra de åt mej , Hahahahah (a) Så tack så mycket för det! Nej nu måste jag gå ^^


pusshej, skriver sen :''D


kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards