mmathildan

Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 13 mars 2010 23:24

De går inte attt ladda upp bilder av nån anledning , försöker lägga upp dom nån annan gång antar ja :''D

De blev sista för ida.


kraaaam

Av Mathilda Neuendorff - 13 mars 2010 20:41

hellllu blogggen,

Kunde inte skriva igår för ja va på biooooo och gick på stan med annna :''D

Haha , vi såg alice i underlandet. Ja var rädd att det skulle krylla av ttyp 10-åringar där , men som tur var så såg jag inga så långt ögat nådde (h)

Nej men den va faktist as bra :'o RÄÄÄÄÄÄKOMMENDEEERAR (y)

Hahahaha , deras danser va ju bara för kul ! Fast egentligen va dom inte de, men fan va anna garva x'd hahahaa . När filmen va slut gick vi ut och vänta på hennes mamma , o under tiden fick vi se ttyp en 60 åring som åkte omkring på en as ful cykel i en rosa och en grön dunjacka, asså , han hade två jackor på sig ><, gula ttyp ... överdragsbyxor och såklart... : KÄNGOR ! :'''D Hahaha , omg , han va så ful !

Sen va de hem till anna o då va klockan tttyp ... 10? eller nåt .. O då ! Då skulle vi sätta på ansiktsmask ! HAHA , de är aldrig för sent för en ansiktsmask så säg   

Lägger kanske upp nåra bilder sen om jag orkar. Sen sooooooova. Haha , ja sov i fåtöljen ! (h) Ja va inte tvungen, ja fick sova i hennes säng om ja ville de men ja älskar o sova på freakade ställen ! :''D Men man tröttnar på att ligga i en fåtölj efter ett tag, så ja la mej på golvet ist :3 Inte speciellt bekvämt de heller men de fick duga ^^ Dan efter, eller ah , ida, så ttyp ... gjorde vi ingenting egentligen . Vi ttyp sminka oss med massamassa kajal o svart ögonskugga och typ knallrosa rouge (h), o gick ut i skogen o tog kort ... o klättra i träd ! Har inte dom bilderna men dom blev fäääääätt fina >< Sen gick vi in o börja leta reda på chokladmousse recept ! Men ist hitta vi nå jävla arla sida så vi satt där ett tag (h) Sen kommer ja fan inte ihåg mer va vi gjorde :'o Eller , vi ttyp gör aldrig nånting när vi är. Sitter mest o snackar egentligen. Tväääääärtrevligt . O så kollla vi ttyp på fett gamla videoooor på tttyp henne och hennes brorsa när dom va fääääätt små ! Asså , ttyp bebisar :'o Så jeeeeeevla söta. Sen ttyp stack jag >< haha,

Nu sitter jag och lyssnar på Jesse McCartney o kollar runt lite på datan. O så har ja hittat sneek peeks från eclipse ! Nu börjar de likna nåt !


Börjar faktist längta lite ...


kraaaaampåalla

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards