mmathildan

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 10 mars 2010 22:25

Halllå :'''D

Nu har ja duschat efter träningen, kollat på Greys Anatomy , o nu sitter jag o kollar på dagens Andra Avenyn avsnitt som snart är slut . :)

Imorron är de torsdag. En dag närmre helg , WOHOO :'''D <3

Nu ska ja snart sova , Godnattt <3


KYSSSEN ;*

Av Mathilda Neuendorff - 10 mars 2010 20:43

TJOHO !

Idag har de vart ... en helt vanlig onsdag (a)

*Skola ><

*Piano -.-'

*Baaadminton (y)

Först hade vi lyssnargrupp. Fyllde i nån jävla enkät som va på ttyp ... 14 sidor eller nåt o 95 frågor :'o Fifan va segt de va >< Sen engelska o sen slöjd ... De går ALDRIG bra för mej på slöjden ;o Alltid är det en symaskin som jävlas , eller så vill tråden inte gå in i nålen eller ... ah (a) De är tråkigt iaf :3 Sen luunch . Efter de va de SO , fortsatte o kolla på den där Odysseus filmen ^^ Sen va de arbetstid, ja o anna gjorde typ 2 mattetal o sen så satt vi bara o ... gjorde ingenting ttyp :3 HAHA

Sen stack vi ttyp hem o sen till träningen :'D

Kul men jobbigt :3 Nu sitter jag o kollar på Andra Avenyn avsnittet som jag missade för veckan , o ska snart kolla på Greys Anatomy :'')


KYSSSSS :''D

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards