mmathildan

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 16 mars 2010 21:06

Nu är dating in the dark slut .. min favorit va absolut isak ! Rött hår o glasögon. SMÄÄÄÄÄXXI ! HAHA , nejmen de va faktist sjukt synd om hnm :'o Haha , ja tänker inte sitta o berätta hela avsnittet *sadface* men han va så jävla ensam. D:

Awwe .. (a) Nu ska ja snart in i duschen . Har som vanligt ingenting värt att skriva >< Men jag har jävligt ont i huvet o mår allmänt skit, så vi får se hur de blir imorn :3

Jag är bara FÖR kär i den här låten. Hitta tyvärr inte musikvideon till den. De är nog den konstigaste musikvideon ja nånsin sett O_O Haha , men själva låten är sjukt bra ;) Lyssnar på den twentyfourseven , så snart kommer ja hata den. Jag gör alltid så (a)




kraaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 16 mars 2010 18:36

HEEEYY !

Blir ett snabbt inlägg idag , ska kolla på Dating In The Dark som börjar om ganska exakt 1 minut. Hände inget speciellt i skolan , de gamla vanliga ; Spanska , biologi , SO , lunch , svenska och idrott ;) Kom hem och satte mej direkt och kolla på tv o sen data , så de är det jag har gjort idag ! Spännande ... O_O

GUD VA KORT DE BLEV ! Men nu börjar de faktist , så nu har ja inte tid , mer. Skriver sen.


kraaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards