mmathildan

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 20 mars 2010 21:58

Tjueeee ,

Skrev inget igår (uppenbarligen) o de va för att ja drog ut på de tills de va för sent och så orkade ja bara inte . ;) Första lektionen igår va iaf matte. Fick tillbaka proven som vi gjorde förra fredan o ja ska inte ljuga ... de gick verkligen as dåligt X'''D Menmen , matte har aldrig vart min starka sida , o kommer aldrig bli det heller ;) Haha . Händ inge mer , förutom att martin beck fick vara med på mitt o annas ttyp "collage" på bilden bara för han va så jävla röööd X'D

Mådde för övrigt piss hela dan så gick hem o kolla på teve o satt vid datan typ . ^^

Idag har ja bara vart inne i stan en stund. Köpte en ny mascara. Har aldrig haft den förut så vi får väl se hur de går :''D

Men nu hinner ja tyvärr inte skriva mer D:


puss o kram ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards