mmathildan

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 11 mars 2010 21:22

traaaaaailer :''D

Ganska bra faktist , men ja förväntade mej faktist mer så blev ganska besviken . ;)



I keep runnin from being in love .. :3 <33


Asså gud , de här är fan min favoritlåt :'o <3

Nu säger min mamma att hon vill ha datan o tkr att ja ska ge bort den bara så där, o de finns faktist inte så mkt mer ja kan göra så .. De va allt för mej !

Skriver kanske sen , <3

Av Mathilda Neuendorff - 11 mars 2010 20:14

Hejjjsan !

Första lektionen ida va iiiiiidrott (h) Ja och anna är ju bara bäst på jagaa ;o

Hahaha (a) Nej men de va faktist ganska kul (a)

Sen kommer ja ttyp inte ihåg vade va mer fram till lunch , men efter va de iaf mattte , o Anna och ja värstaaa geeken , o sen kom kim o sao o joinaa , då blev vi 4 geeks :''D Fast ... de varade inte länge (a) Efter ett tag stog vi bara o snacka tills lektionen va slut ^^ Sen va de spanska ... Det absolut tråkiagste ämnet o ja skojjar inte :'o De är fan värre än matte och då är de fan illa .. O_O

Meningen va egentligen att vi skulle rita vårt hus uppifrån o skriva vad alla rummen heter på spanska , men ja satt o rita tetris ist :3 O ja va fett trött , o då ser ja fett tjurig ut, o verkar fett tjurig för den delen, så då ville Eva veta va de va så då gick vi ut i korridoren o stog o snacka XD HAHAHAHA , omg . Efter det, svenska, och nu jobbar vi ju med mytologi och sånt, o som jag har skrivit i tidigare inlägg håller vi på o kollar på en film om Odysseus , som faktist inte är så illa + att den är fääätt sorglig (a) HAHA Efter skolan va de hem till annnnnnna. Först åt vi ttyp bulle med sooooocker på o man skulle försöka o inte slicka sej runt munnen (h) *tjoooockis* :''D

Haha , ja är fett sämst på de O_O Men de gick ju ganska bra ändå :''D Sen gjorde vi ett orm speeel :D Sånt där där man ska ttyp börja på ett o komma till hindra o så äre massa ormar o skit (a) Hahah , de är fäääätt kul iaf xd Så de va ungefär de vi tillbringade eftermiddan åt :'D Fast de roligaste med de spelet är ju iaf den gröna! OMG va vi har garvat åt den XD Åt en så tråkig sak lixom ! Haha

Nu sitter ja o lyssnar på min nyfunna kärlek Jesse McCartney (a)
OMG , så jävla bra , läggger upp nån video sen. ;> Har oxå sett trailern till Eclipse som inte kommer ut förns i juni tror ja :'o Kommer nog upp nån video på den oxå :) Har nästan börjat tröttna på Twilight o de är nog för att de är så långt mellanrum mellans filmerna kommer ut skulle ja tro (a) HAHAH

De kommer nog mer intresse när eclipse kommer ut , den va ju trots allt den bästa boken i hela Twilight serien. Tycker jag iaf, men det är ju en smaksak ;)

Haha , nu ska ja leta fram dom där videorna och sen ska ja fixa littta annat , skriver sen . :)


kyss ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards