mmathildan

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 15 mars 2010 21:02

HEJSAN !

Kom hem från dansen för en stund sen . När vi kom in på självaste centralen märkte vi att rulltrappan va sönder O_O *cutcut* Hahah ! Men vi kom upp ändå som tur va , men nog va de jobbigt allt ._. Träningen/lektionen va väl ... seg . Haha , o i mitten nån gång så sa våran tränare eller va man ska kalla de att alla skulle ställa sig i en ring i mitten o så skulle man gå in en och en och lixom ... dansa för alla andra o så skulle alla andra göra samma sak D: De va verkligen sjuukt pinsamt O_O Men de gick väl .. bra antar ja (a) Haha , eller inte -.-' Och efter de gick vi in på pressbyrån som nu verkar heta KORVBYRÅN på centralen :'o Den heter seriöst korvbyrån , men bara där. De är fääääääätt konstigt. Iaf köpte vi as konstig ttyp .. äcklig och konstig choklad xd Haha. Imorroooon äre skolaaaa . Orkar verkligen inte menmen >< Jag är aldrig sjuk , varför aldrig jag vara sjuk ?! D: Jag älskar o vara sjuk , de är fett mysigt :3

Och självklart har jag en låt som ja bara måste lägga upp !


OHMYGOD säger ja bara , lyssna i början , den är så jäääävla rolig X'D

Hahah , nu ska ja snart gå o duscha o sen ska ja nog sova :>


kraaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 15 mars 2010 15:40

Hejhallå !

Idag har jag gjort samma sak som igår, ingenting :''D Haha , nejmen vi hade ju studiedag ida, o ja har alltid tråkigt på studiedagar så ja har faktist gjort scones :'o Ja hade as tråkigt. x'd HAHA , sen har ja inte gjort nåt mer. Men ska börja göra mej i ordning in för dansen snart iaf ;)

Ja har faktist tänkt på och köpa en jeansjacka :'o Ja tyckte dom va så fula förut men ja har börjat gilla såna O_O Men ja hittar ingen ja vill ha . Det är så irriterande D:

Och om ja hittar nån som skulle funka så är den jättedyr ist så de går inte så där jättebra för mej .. Annars får ja väl skaffa mej en skinnjacka (y) Fast ja vill ha både och .. Aja , vi får väl se hur det blir ;) Nu har ja inge mer o skriva men självklart har jag ännu en ny favorit låt (a) Eller , "favorit cover" kanske man ska säga .


HERREGUD ! Den är tamejfan bättre än den andra :'o

Skriver kanske efter jag har kommit hem från dansen !


kraaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards