mmathildan

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 14 mars 2010 22:14

OH GOD

Ja har hittat den absoluut bästa covern genom tiderna :'o

Lyssna bara lixom !


GUUUUUD va bra den är !

De blev sista inlägget för idag! :''D


kraaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 14 mars 2010 20:51

Oh juste ! VA bah tvungen o lägga upp den här, den är så här jävla bra ! ja freaking löööööv it ! Hon ska ju göra ett nytt album oxå :''D Fast de kommer inte ut förns november men ... aja :3 Haha ,


älskaaaaa <3



kraaam

Av Mathilda Neuendorff - 14 mars 2010 20:13

hejhallå ,

Idag har ja inte gjort nånting alls ! Ja gör aldrig nånting på söndagar >< Idag har ja kolllat på tv exakt hela dan , kul liv lixom x'd HAHA , nej men , eftersom ja inte har gjort ett skit så har jag heller inge mer o skriva egentligen . Har studiedag imorn iaf ! Fääääääätt chill (yy) Och daaaaans. Haha. Och som rubriken säger och alla antagligen redan har märkt ... ; NY DESIGN ! :'''D Anna har gjooort , visst är hon duktigt ? Awwe , TACK ANNNA :d <33 Men ja ska bara ha den så länge ;) + att bilden längst till höger är kort sagt hemsk , ja fkng hatar den men den fick dugaa helt enkelt . ^^ Asså , ja vill så gärna ha löshår , men alla ja hittar är så jävla dyra D: Är det nån som vet nån sida med någolunda bra pris ? Snälla säg till isåfall D: <3

Nu ska ja fixa me annat. Skriver sen om ja kommer på nåt värrt o skriva. :)



kraaaaam

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards