mmathildan

Alla inlägg under mars 2010

Av Mathilda Neuendorff - 27 mars 2010 19:14

HEJHALLÅ,

Idag har jag vart på stan med min lilla Kimberly :''D Och eftersom att det är lördag idag så stänger alla affärerna ttyp 3 timmar tidigare ju , och igår när hon skulle ringa och vi skulle bestämma allt till idag så kom samtalet lixom inte fram till min mobil så imorse spenderade jag bara tid till att försöka få tag på kimberly på massa konstiga sätt! Messade till hennes mamma ett antal gånger blandannat (a) Gjorde verkligen allt för att få tag på henne, o som tur va gjorde jag ju de till slut :''D När vi hade löst det tog vi iaf 14:05 bussen in till stan. Först skulle vi gå till nån affär i gallerian och när vi kom in där så hörde vi ttyp as konstiga rsöter som lixom va "tillgjorda" eller vad man nu ska säga, och när vi kom närmre den lilla fula scenen som är där så märkte vi att de va nån teater sak , o de va dom där Zillah & Totte, ni vet dom som vann Talang 2009? Hahahah , hade ingen aning om att dom skulle va där O_O Men de vverkade resten av hela västerås veta för de verka som exakt alla va där, gick knappt att komma fram! Och när vi väl kom fram till affären som vi skulle in på så hade som ttyp gårr i konkurs eller nånting för de va helt tomt o så vare ttyp galler för satt de va ju inte så lyckat O_O Gick vidare till New Yorker. Hittade inget speciellt, köpte en tröja till min brorsa men kim hitta glaaasögon ! Hahahah , :D

Sen gick vi bara runt o gjorde ingenting mest. Kollade i olika affärer och hade trevligt . ;) Köpte iaf nytt grepptejp till mitt racket eftersom att det hade lossnat och behövde bytas ut helt enkelt. Lär ju behövas till tävlingen jag och anna ska på i april ;) Hihihiih ^^ OJ OJ OJ ! Märkte nyss att det bara är nån minute kvar till Earth Hour satt nu fick ja vara färdig! Efter ja lagt upp den här låte ... ;


Så himla bra! Nu blir de till att släcka alla lampor o tända alla ljus!


kraaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 25 mars 2010 19:51

HEEEEELLO

Skrev inget igår, va ttyp inte inne på datan heller. Förutom när jag mata mina kära fiskar på facebook. Hahahahah (a) Hände inget speciellt heller, förutom att ja hade utvecklingsamtal och de fick ja reda på att ja skulle ha i tisdas o vi skulle ttyp skriva mål o skit i varenda jävla ämne! Ja skrev i ttyp ... 3 ämnen kanske ? (a) Nej men det gick faktist bra ;) Sen va de hem o sen på träning! Kulkul :''D

Ja o anna anmälde oss till en tävling i april oxå! De va så länge sen vi va på tävling nu känns de som, o ännu roligare blir de ju om simon eller schröder kommer va lagledare för vårat lag oxxxå ... O_o THIHIHIH ^^

Idag har det inte heller hänt nåt speciellt, massa tråkiga lektioner ... de gamla vanliga helt enkelt . Nu sitter ja o kollar på Vampire Diaries , eller , ja försöker iaf (a) O sen ska ja kolla på Bella & Tyra show! Och Greys Anatomy som ja missa igår om ja hinner. Nu ska ja plocka ur diskmaskin -.-'

Efter ja har lagt upp den här bilden ;


 

Som är min favoritbild för övrigt :3


kraaaaaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 23 mars 2010 21:59

Shueeeeee,

I skolan idag har det inte hänt nåt speciellt förutom att ja har haft utvecklingsamtal O_O Creeepy ... Nej men det gick faktist bra ;) Att jag skulle ha utvecklingsamtal idag fick jag reda på igår på eftermiddan , o man skulle ttyp skriva mål , och hur man ligger till och hur man tycker att det går i varje ämne tills själva "samtalet" skulle vara o ja hann skriva ... ttyp ... 3 ämnen ? Eller nåt ? (a) Hahah , så jag fick sitta där o komma på men de gick braaaaa. När skolan va slut gick ja o anna hem till mej. ^^ Satt oss vid datan o gjorde ett akavrium på facebook me massa fiskar i (såklart xd) som man måste mata lite då o då :'o As tråkigt, men man blev ttyp besatt ändå xd Hahahaha , nu måste ja in o duscha , o sen ska ja soova. :''D



kraaaaaaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 22 mars 2010 22:27

HEJHALLÅ,

Kom hem från dansen för ett tag sen o har nyss kommit ur duschen. Dansen va ... tråkig. Börjar verkligen tröttna på de nu! Eller .. "börjar", de va länge sen men nu vill ja verkligen sluta. Fast idag va de faktist inte så hemskt som de brukar vara. Efter dansen gick vi in till pressbyrån som har 3 namn nu för tiden. Fattar inte varför X''D Köpte iaf nå as ful choklad och ttyp ... vitamin dryck :'o Hahah. Träffa oxå på nån as läskig blatte O_O Först gick han flrbi oss, syka som fan o hade värsta smaaajlet , o sen trodde ja han gick bakom mej o tänkte tamej bakifrån eller nåt men ist gick han vidare o satte sej på nån ful bänk, och ttyp 5 minuter efter gick ja förbi den bänken o han bah ; "HEJDU , SMÅTJEEEEJ !" Jah bah ; ah hejdu ... o blev rädd as hell o lät as konstigt ;s Jaduu .. så kan de gå !

Nu ska ja sova, Gonaaaaaatt .


kraaaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 mars 2010 22:44

Chaaaaaaaaaaaaa ,

Skriver ett snabbt inlägg lite i smyg, för ja får egentligen inte ha datan så får skynda mej ! Har nyss kommit ur duschen. Va tvungen o tvätta ur glittersprayen anna spraya i mitt hår. xd Va ttyp inge glitter kvar men de va lixom ... "hårt" (a) Hade sjukt sktigt hår för övrigt. Som sagt har jag vart med anna idag :''D Vi skulle egentligen baka bullar .. men de blev inte så .. De blev ttyp kladdmuffins ist (h) Dom stog inne i ugnen så länge som dom skulle men blev knappt halvgräddade :'o

Fäääääääääääätt wierd. Men dom blev sjukt goda (a) Vi ägnade iaf eftermiddan åt att kolla på massa The Hills avsnitt (h) Haha , (a) Gjorde inge mer speciellt men de va tvärtrevligt som vanligt! ;) + att de har snöat exakt hela dan. Ja som hade börjat använda mina Converse men de kan ja ju inte göra nu längre D: Får ta fram vinterskorna igen ... (n)

Nej nu måste ja sooooooooova O_O

Gonaaaatt,


kraaaaaaaaaam ♥

Av Mathilda Neuendorff - 21 mars 2010 13:55

HALLLLLO

Sitter hos anna nu o väntar på att hon ska äta färdigt . ;)

Har inte hunnit gjort så mycket mer än att haft nå videochat med massa läskiga random folk på omegle O_O Mer än hälften av alla som är ttyp .. "inne där" är  tamejfan kineser :'o De bara kryllar av dom ! Snart ska ja o anna iaf baka bullar ! Vi får väl se hur de går ... Ser att bloggen har blivit fixad oxå , haha (a)

Jaja , jag skriver sen när jag kommmer hem !



kraaaaam <3

Av Mathilda Neuendorff - 21 mars 2010 11:01

SHIT . Nu har ja failat rejält O_O Ja har ändrat hela bloggen ju ! D: De va inte meningen egentligen ... Shieet .. ja kan verkligen inte sånt här , aja , anna får fixa de åt mej sen .. D: Men nu måste ja skynda mej !

Av Mathilda Neuendorff - 21 mars 2010 10:49

Hejsan ,

Vaknade för en stund sen o kollade ut genom mitt fönster och blev besviken till max.

Det snöar. När ja faktist trodde att våren va på väg ja då skulle de börja snöa! Jag vill bara flytta utomlands tills den härjävla snön är borta, för de verkar som om de kommer ta ett tag innan de försvinner ... tyvärr. Ska göra mej i ordning och plocka undan lite så att ja sen ska vara med anna ;) Va så länge sen sist ju :'o

Man ser inte snön så bra på bilden men ...

  ...de är jävligt mycket kan ja lova! För övrigt va de här första gången ja kunde ladda upp en bild själv så applåder till mej (a)

Skriver seeeeeeenare!


kraaaaam ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards