mmathildan

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 30 april 2011 15:47

Hallå!

Om ungefär en timme droppar det in lite folk här hos mej! Jessica, Sanna, Anna, Elina och Sao kommer hit och vi ska käka och kolla på film och grejjer. Mys!    Eventuellt går vi och kollar på brasan och det bara för att lixom... Eller om det va nån som ville skulle vi de, jag själv bryr mej inte!   


Färgade som sagt håret i onsdags oxå! De vart ganska bra måste jag säga! Typ blond/brun aktigt... Har svårt att bestämma mej vad det är faktist haha   Visar när jag fått tag på löshår, haha... 

Haha, omg! Jätte gammal bild... Elina är dock inte med...

Såja! Det ska vara rättvist  

Bloggar nog inte mer ikväll, ska iaf bli jättekul, hihi! Älskar er ♥             

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards