mmathildan

Alla inlägg den 12 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 12 april 2011 17:35

TJAAA!

Ska dra på mässa om 10 minuter egentligen och ska hinna platta håret lite innan de, men ja bestämde mej för att ja hann skriva ett kort, snabbt inlägg!


Har skrivit på kemin sen jag kom hem från skolan ungefär. Vi skriver om vatten och grejjer, ska vara färdigt imorron och vi fick uppgiften igår... yeee... 

Nu måste ja rusa, lägger upp en gammal bild från i somras/höstas...

...herrejävlar va vitt hår jag hade! De roliga är att jag inte har färgat sens dess... (vilket leder till att jag har en rejäääl utväxt, buhu... men mitt hår växer as sakta så med tanke på hur länge sen det va ja färga, så är den inte stor!) Och jag har inte så ljust hår nu! De är anatgligen solen som blekt de, finns ingen anna förklaring, haha   Lägg märke till hur mycke smink ja hade oxå... omg... Nåja, nu måste ja skynda mej!


Kram ♥ 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards