mmathildan

Alla inlägg den 10 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 10 april 2011 20:26

Tjaaaa!

Idag har de vart paaarty hemma hos mig! Haha, närå, men min syrra fyllde fem för nån månad sen så hon hade kalas idag, så ah har inte haft så mycket tid att blogga om man säger så. Har iaf hunnit skriva en hel del på spanskan idag oxå! Har skrivit ungefär två sidor, men är inte färdig än... Den ska egentligen bli 5-7 sidor med bara fakta, men det varken orkar jag eller kommer att hinna så fuck it. Man ska ha med framsida och jämförelser o grejjer så det blir nog bra ändå till slut!  


Annars då? Blev helt jävla såld på Britney Spears nya skiva för några dar sen!

Mina favoriter:

 Love 'em ♥

Ska skriva lite mer på spanskan och sen sätter jag mej framför Big Brother innan jag går och lägger mej, puss ♥


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards