mmathildan

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 5 april 2011 21:00

Nu känner jag mej så utomordentligt otroligt skit duktig!   HÖHÖ. Nejmen jag är faktist börja kommit ganska långt på min spanska uppsats, så jävla skönt! Nåt annat som oxå är jäkligt skönt är att hela skolan är lediga imorn, så då drar jag o anna in till stan, ska bli skoj!  


Ska in o duscha o grejjer nu för att sen kolla på dagens avsnitt av Big Brother, haha så jävla besatt ♥  

 Har ingen passande bild, så slänger upp en bild på en av mina firrar hahah!   

Vart ett rätt så ondöigt inlägg... Nåja, sista för ikväll iaf, bye! 


Av Mathilda Neuendorff - 5 april 2011 17:06

What's uuuuuup?!

Sitter hemma hos anna och har nyss spelat fia med knuff ooooch *trummvirvel* ... SCHACK!! Oh yes, haha hon vann båda gångerna. Då vart ja lessen i ögat. Närå!! Nej men hon va bra, ja sög. Buhu. Men ja är gla' ändå   

Dagen va väldigt najjs! Hade ifrott första lektionen, sen skulle vi ha kemi men vår lärare kom inte, slöjd, lunch, matte (där vi mer än halva lektionen hade massage, lärarn va fullkomligt med på det... absolut HEHEHE.) och sen skulle vi egentligen ha teknik men vi behövde inte ha nån lektion därför att.. ah, javet inte riktigt varför   


Nåja, hon äter nu och om ungefär en halvtimme drar vi på mässa. 

   Hejsvejs!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards