mmathildan

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 2 april 2011 20:50

Tänkte vara duktig och skriva ett inlägg för en gångs skull, eftersom jag inte har gjort det på över en vecka, men jag har inget värt att skriva!  


 Nåja, kan väl berätta om att vi har haft både spanskaprov och två svenska prov den här veckan, roligt värre! Det var egentligen ett svenskaprov, men de va i två delar, så ah... Det gick ganska bra, spanskan gick åt helvete haha! Ingen hann med hela så vi ska få göra färdigt det på fredag   Så jävla nice! Nu vet jag ju vad jag inte kan, så de är bara att träna på just det och skriva det då   Glömde dock titta på dom sista sidprna smart som jag är, men skit samma. Det går nog! 


Skriver mer imorgon då det förhoppningsvis händer nåt och jag har nåt vettigt att skriva. Har tagit en del bilder under tiden jag vart borta som jag kan lägga upp iallafall! *happyface*  

 

Förra torsdan var jag på bio med Jec, Anna och Linnéa! Såg Justin Bieber filmen, den va riktigt bra!   Kärlek på'n. Mys!

   Det här va samma dag vi va på bion, hade ju med mig kameran så de vart en hel del bilder! Älskar att kolla tillbaka på såna bilder sen   Anna, Sara, Sao.


   Anna, Jec, Mathilda. (haha!)

   Postgris-love! ♥ Aww! 

   Mathilda & Sanna. (Charmigt)

   Mathilda & Jessica. Sexy thing!

   Anna, Jessica, Mathilda. 

Den här bilden va så jävla söt! Kolla va glada vi är lixom! Alla garvar och ser jättelyckliga ut!  Jag är dock så jääääävla ful när ja garvar, ser ut som en ihopskrynklad gris, men dom andra två va ju söta iaf, naw ♥

  Det va earth hour och jag fota loss på alla fina ljus i huset!    

  Spenderade en tisdags eftermiddag med Kimblerly och Elina innan vi gick på konfan!

    Och dom knäppte ett par söta bilder på min lilla Elvis, haha  ...som förövrigt har vart och kastrerat sig idag... Ja våga såklart inte va där inne när veterinärn knipsa han så jag stog ute och frös i typ en halvtimme ist haha!


Nu tänkte jag ta och kolla igenom ett par Desperate housewifes avsnitt! 

God kväll!


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards