mmathildan

Alla inlägg den 9 april 2011

Av Mathilda Neuendorff - 9 april 2011 17:38

Ska göra nånting jag har laddat upp inför i några månader nu... Jag har sen ganska öångt tillbaka egentligen börjat tröttna på Tokio Hotel och då äre inte direkt passande att ha en jävla massa affischer överallt så jag ska börja ta ner dom nu... Men det känns så taskigt, stackars lilla th lixom, buhu   Men ah... ska inte ta ner alla, för jag gillar dom ju innerst inne ändå lixom, hihi   Även fast jag aldrig lyssnar på dom längre haha... Så komplicerat.

  

Den stora svarta där...

...den röda...  

...den på väggen...

  

...den där...

   ...eller den där tänker jag inte ta bort! Dom stora köpte jag på konsären, och den sista är biljetten till konsären som vi va på för ett år sen ungefär! Och dom andra två älskar jag bara för mycket!   


Måste städa mitt rum oxå... Hej svejs!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards