mmathildan

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 23 oktober 2012 22:16

Dagen idag har bara bestått av hantverk och svenska. Helt okej. På dagens hantverk lektion fick vi lära oss att sminka sår och blåtiror, vilket var kul som fan men svårt. Har inte så mycket mer än det att berätta så lägger upp lite bilder istället!

Ser så sjukt mongo ut på den där bilden men whatever. Vet inte riktigt vems hand det är, men den fina blåtiran + Harry Potter såret är Felicias verk.

Har också muppat lite med Emma i väntan på svenska lektion idag! Hahahah så fula jag orkar inte.


  Ska ta bort smink och ta fram kläder till imorgon nu innan jag går och lägger mig i min säng med nya, rena lakan. Bästa, åhå. Slutar redan 12.20 imorgon, och efter skolan åker jag nog hem till Tommy hihi.

Godnatt! 

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards