mmathildan

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 14 oktober 2012 20:15

God kväll!

 


Loggar in och skriver detta inlägg och låtsas som att jag inte alls har missat att blogga på en hel vecka. Har faktiskt bra anledningar till det dock, men nu är jag tillbaka! Har iallafall uppdaterat instagram flitigt under veckan så kan ta lite bilder därifrån och visa: 

Började veckan med att tröstäta galet. Var fortfarande riktigt ledsen från måndagen, men Ben & Jerry hjälpte lite.

Hade hår-lektion i skolan och gjorde nog världshistoriens fulaste uppsättning. Haha! På eftermiddagen åkte jag iväg till hässlö med min Elinis och mitt humör vände från världens sämsta till lycklig.

På torsdagen spenderade jag min eftermiddag med Anna. Var tvungen att åka iväg och hämta henne med cykel vid bussen då hon inte kunde gå för sin träningsvärk... Varför så vältränad hjärtat?

På kvällen drog jag och Chanie igång lite nagelfix. Mys med min fina vän!

I fredags fixade vi stylister frisörernas naglar, vilket var jätteroligt och fick mig att tagga galet till tvåan då vi får ta emot kunder! Fick ganska mycket tid över så då gjorde jag om chanies naglar ifrån torsdagskvällen... Blir bättre med riktiga grejer att jobba med och bättre + snyggare nagellack osv! Efter skolan gick jag runt på stan med chanie, elina och lovisa en stund också.

Gjorde i stort sätt ingenting på lördagen. Hjälpte mamma att handla, och bakade maränger på kvällen. Woopwoop, typ.

Och idag har jag shoppat lite med syster och mami, och busat runt på Ica Maxi som pippi långstrump med mitt mongo till syster! Har egentligen inte gjort ett skit den här helgen kort sagt, men fan vad skönt det har varit.


Nejmen om man skulle ta och börja på den där redovinsningen till engelskan till imorgon kanske? Tror det va. Hare!  

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards