mmathildan

Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 3 oktober 2012 19:25

Har vart dålig på att blogga de senaste dagarna känner jag... Dels för att bloggplatsen igår låg nere av någon anledning, men också för att jag är allmänt lat, heh. Har iallafall några bilder från dagarna som gått den här veckan som jag kan dela med mig av:

En bild från i måndags på mig (där jag förövrigt ser ut som ett jävla fuckface, vad hände där liksom???) och elin då hon, jag, elina, chanie, maja och moa var och fikade. Stannade bara en kort stund dock då jag sen gick iväg och mötte tommy. Vi åkte hem till mig och var här ett tag. Mysig dag!

Igår hade vi sminklektion i skolan, och eftersom att vi inte riktigt hann bli färdiga så stannade jag, elina, chanie och maja kvar på lunchen och experimenterade lite. Efter skolan kilade jag iväg till UM för att vaccinera mig, och jag har faktiskt riktigt ont i armen idag, buhu... Gjorde ont att ta den också, dumma spruta. Men hellre det än cancer antar jag!

Idag på frisörlektionen när jag fönade chanies hår, så lyckades jag göra så att mitt hår åkte in i fläkten på baksidan av fönen. Fick panik och skrek typ över hela salongen, och det slutade med att jag fick klippa bort en bit... Vart ju en redig tova som man kan se på översta bilden. Efter skolan följde jag med chanie hem för kaffe och kakor som jag hade köpt för att sponsra mina klasskompisar som håller på att samla in pengar. Fett värt, bästa köpet på länge. Lätt.

 


Livet rullar på som det ska, och jag mår bra! (rim och grejer) Gymnasie-livet passar mig perfekt, och dessutom fick jag nyss reda på att den nya säsongen av "Glee" börjar sändas om en kvart, så det kunde ju inte vart bättre. Berättar mer om morgondagen imorgon, poss!

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards