mmathildan

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 18 oktober 2012 23:43

Kanske ska berätta att jag färgade håret idag också kom jag på! Och det va nånting jag velat göra i mer än ett år men aldrig vågat. Idag gick jag iallafall från blond till redhead! Anna kom hem till mig på eftermiddagen, och på nåt sätt lyckades hon lura i mig att vi skulle åka iväg och köpa hårfärg och färga mitt hår. Vet inte hur hon lyckades, men nu är jag ju rödhårig iallafall och det känns så jääävla bra. Världens bästa är min anna, hihi. Jag vart dock lite nervös efter första färgningen då det va mer oranget än rött nästan... Drog istället med mig syster till Ica och köpte en till förpackning, så fick hon fixa det och nu ser det faktiskt riktigt bra ut. Har inget annat än mobilbilder än så länge, så ni får en bild från min instagram.

Nu ska jag sova, natti! ♥     


Av Mathilda Neuendorff - 18 oktober 2012 22:06

Godkväll!

 


Efter skolan idag åkte jag till erikslund med mammsen för shopping och fika. Fick med mig lite smågrejer + en enkel, men ändå så sjukt snygg topp! 

Här är även bild en bild på en brutalt gosig tröja jag köpte i söndags. Skönaste - tröjan - EVER.

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards