mmathildan

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Mathilda Neuendorff - 21 oktober 2012 23:15

Godkväll bloggen!

 


Idag har jag som sagt spenderat hela dagen med Elina. Vi cyklade iväg och tog lite bilder, så nu har jag äntligen uppdaterat min profilbild på facebook på första gången på typ 4 månader haha  Efter det följde hon med mig hem och vi fixade chips och varm choklad och deppåt galet. Idag igen. Det vi är bäst på - snacka skit, klaga och äta och det är precis det vi gjort idag. Tycker så synd om mitt hjärta, äckliga jävla människor det finns.


Nu ska jag fixa lite inför imorgon, och sen äntligen sova. Godnatt!

Av Mathilda Neuendorff - 21 oktober 2012 13:54

Hola!

 


Eftersom att jag har missat att blogga i helgen (ovanligt va???) så tänkte jag ta igen det nu och berätta vad jag har haft för mig! I fredags på nagellektionen skulle vi fixa frisörernas naglar igen, då vi inte hann med alla gången innan. Fick dessutom tid över så vi gjorde lite på varandra också hehe. Efter det skulle vi egentligen haft engelska, men den ställdes in... Igen. Skönt att sluta vid halv tolv en fredag, men känns som att vi börjar missa lite väl många lektioner nu... På eftermiddagen kom Tommy hem till mig, och han sov även kvar här. Vi gjorde inget speciellt, men det var mys hihi. Igårkväll åkte jag hem till Elina för tjockiskväll för att dränka lite sorger. Mat, dricka, godis och pommes från donken. Så det ska va. Mys-kväll med mitt hjärta! (aka ingrid) Ska även hitta på lite bus med henne idag, och nu kom hon nyss så ska lägga bort datorn och snacka lite skit med henne innan vi åker ut på äventyr. Ciao!


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards