mmathildan

Alla inlägg under februari 2012

Av Mathilda Neuendorff - 2 februari 2012 19:25

I tisdags var jag och Elina (+pappa, vågade inte åka själva haha...) in till stan och träffade en helt främmande människa som överlämnade numera våra Coldplay biljetter. ♥

 

Så nu är det officiellt! Tagga 30 augusti med min fina. ♥

Av Mathilda Neuendorff - 2 februari 2012 18:21

Godkväll!


Idag var jag "ledig" från skolan, då jag hade studiedag. Var dock tvungen att plugga en massa vilket jag också gjorde, så nu har jag nästan kommit ikapp allt jag missat! Känns as bra.  Efter det kom Anna hit för bak. Varje fredag har någon i klassen med sig "fika" (som jag säkert berättat förut) och den här gången var det våran tur! Vi var väldigt tveksamma till att det skulle gå väl i början, särskilt när jag råkade ha på sjukt mycket ägg och Anna hällde på farinsocker istället för pärlsocker... Men jag tog en bit när dom var färdiga och de vart kalasbra! 

Ah, ni ser ju. Nån som vill smaka liksom? Tveeek.

Är sinnesjukt ful i videon, men whatever.

Sen åkte vi spark! Och Anna körde in mig i en trottoarkant så att jag ramla, haha  Har haft en as mysig dag med min fina iallfall.    


Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards