mmathildan

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Mathilda Neuendorff - 25 februari 2012 18:24

Hejsan!  


Igår efter skolan stack jag in och gymmade med Anna och Linnea. Är så sinnesjukt otränad, så tyckte det var as jobbigt men har noll träningsvärk idag så det känns inte som att det gjorde någon nytta, haha  Efter det sov jag hos Anna ♥ Vi satt ute med filtar, godis och musik och kollade på stjärnor, och efter det gick vi in och kollade på film! Idag gick vi förbi ett träd som höll på och ramla, så vi skulle hjälpa det lite på traven... Se bild ;p

Var ju liksom tvungen att gömma yxan lite så att folk inte började undra, haha... Älskar dig hjärtegull! 

Och juste! Har fått lov också, underbart ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards