mmathildan

Alla inlägg under februari 2012

Av Mathilda Neuendorff - 14 februari 2012 20:19

Idag bekräftade jag mitt gymnasieval. Även fast den här gången man söker egentligen inte betyder någonting, så var det det läskigaste jag gjort på länge! Herregud, mitt hjärta gick i 180 och jag skakade som fan. Haha!  

 

Av Mathilda Neuendorff - 11 februari 2012 21:13

Har fortfarande inte riktigt förstått mig på det, men följ mig på Instagram!: mathildans. Bloggar från mobilen så kan inte ladda upp bilder, puss!

Av Mathilda Neuendorff - 11 februari 2012 19:30

Klippte ihop en liten video från igår, tror inte man fattar så mycket och jag har inte heller lagt ner mycket tid alls på den, så den är ganska dålig. Men äsch, ungefär så här såg det ut iallfall! Enjoy.

Angående snabbspolningen så satt det bara och snacka, så det var inte så spännande att kolla på!
 

Av Mathilda Neuendorff - 11 februari 2012 19:11

Hejsan!


Igår efter skolan stack jag, Elina, Anna och Jec in till stan på jakt efter en födesledagspresent till Sanna som fyller 16 stora år idag! Sen gick vi hem till Chanie (läs: husvagn, haha så mysigt!) och blåste upp ballonger och så där. Sanna hade nämligen ingen aning om att vi skulle vara där utan var beredd på att hon och Chanie skulle ha filmkväll, så alla gömde sig medans Chanie gick och hämtade Sanna. Efter ett tag när hon hade kommit hoppade vi fram med ballonger och sjöng "jag må hon leva"! 


 

Grattis finfina Sanna! ♥   


Det var en sån himla mysig kväll, och efter det sov jag och Elina kvar i husvagnen med Chanie och knasade oss, hihi! Älskar er så mina fina tjejer ♥

Ica

Av Mathilda Neuendorff - 8 februari 2012 17:49

Brb, drar till Ica med Elinis för att köpa lite grejer till det andra nationella provet imorgon!

 

Av Mathilda Neuendorff - 7 februari 2012 20:21

Idag hade vi de fasansfulla nationella proven i svenska i skolan. De påverkar egentligen inte våra betyg så mycket, så länge man inte fuskat sig igenom varenda uppgift sen sjuan typ, så det är nog lugnt. Vet dock inte riktigt hur det gick för mig... Hoppas det gick bra!


Nu sitter jag och kollar på Top model Sverige, och det är så himla pinsamt. Alla är så töntiga och tror att dom är något, haha! Dom är roliga att skratta åt iallfall   

Gammal bild

 

Av Mathilda Neuendorff - 5 februari 2012 21:32

Hallå!


Förmiddagen igår bestog av SO plugg, men framåt kvällen drog jag Elina, Sanna och Chanie på oss överdragsbyxorna (haha) för att åka sopsäck i pulkabacken trots att det nästan var 20- ute..! Efter det begav vi oss hem till Sanna för att kolla film, den här gången vart det Bridesmaides som faktiskt var riktigt bra. Kort sammanfattning av min kväll.  

Ignonera min jävla röst, och när jag råkar filma mig själv hahaha! Usch.

Ledsen tjej efter att hennes påse gått sönder. ♥

Jättemysig kväll med tjejerna var det iallfall, älskar er!


Idag har jag också mest pluggat SO men är äntligen färdig, så nästa grej som ska vara inne är det två veckor kvar på! Känns nice. Nu ska jag in och duscha, och sen plugga lite spanska. Hare'!
 

Av Mathilda Neuendorff - 3 februari 2012 20:19

Gammal, men bra. ♥

Presentation


Hallå!
Jag heter Mathilda och är en tjej på 16 år och fördriver min tid i Skultuna utanför Västerås. Mina dagar består mest av skola (där jag utbildar mig till stylist på Calrforsska), vänner och stanhäng. Typiskt tonårsliv med andra ord. Enjoy!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards